duminică, 22 august 2010

Pescuit 22 august 2010

A fost o zi frumoasa cu rezultate la care sincer nu ma prea asteptam.De obicei eu pescuiesc la uscata dar  ieri apa era cam tulbure și atunci m-am gândit sa încerc la nimfa.Ce-i drept am pescuit  vreo 20-25 min. pana a venit primul peste.
Dupa  aceasta , lucrurile parca s-au schimbat. A început sa mănânce cam peste tot.
Vremea a fost buna.De dimineața a fost un pic înnorat dar în jurul orei 10 a ieșit soarele.Apa s-a mai limpezit dar am continuat tot cu nimfa.Nimfele la care am prins sunt cele afișate pe blog la nr. 3 , 4 , 14 și încă vreo doua pe care încă nu le-am expus.
Au  urmat și  alte capturi frumoase, cu drill si cu sărituri incredibile.Îmi pare rău ca am fost singur   și aceste lucruri nu au putut fi imortalizate sa le pot posta.
Chiar dacă ma repet , va spun ca a fost o zi incredibila.
Pescuitul la FLY este regele pescuitului.
Fir Întins!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu